top of page

1 en 2 in de chrono van haversin !

na waimes en la raid was het nu de beurt aan de chrono van haversin .

samen met men broer aan de start .

Omdat Carlo al een marathon meer in de benen had dan mij , had ik besloten om het eerste uur hem meer het kopwerk te laten doen. Het parcours echter leende zich er niet helemaal aan toe om netjes uit de wind te zitten. De hellingen volgden elkaar snel op maar dit lag me wel. Na 1u wedstrijd begonnen we wel meer samen te werken en konden we het tempo hoog houden. Ik merkte ook dat mijn broer heel de wedstrijd zeer verstandig bleef rijden, geen plotse versnellingen, kleine cadance op de klimmen houden. Dit zorgde ervoor dat we na 2 u wedstrijd allebei nog wat in de tank over hadden, en alles konden geven over de mooie paadjes, steile klimmen en toch moeilijke afdalingen met veel stenen en wortelen. Eenmaal de aankomst bereikt waren we zeer voldaan over het gevoel dat we overhouden aan de toch lange en pittige wedstrijd met 1450 H/m op 65 Km. Bij de aankomst even wat bij babbelen met onze teamies Senne, Raf en Delphine over de wedstrijd en onze nieuwe Fuji Slm 1.1 Bikes. Na onze recuperatie voeding was de uitslag redelijk. 1 & 2 voor mezelf en Carlo. In een tijd van 2 u 49 min 50. Het goede gevoel was terug , dit was het belangrijkste. Maar een overwinning erbij is altijd mooi meegenomen.

bottom of page