top of page

3de en 4de op PK in paal !

Paal was het Limburgs kampioenschap waar ik wel graag op het podium wou staan .. De voorbereidingen waren goed dus kon ik zonder al te veel stress aan de start verschijnen. In de start was ik goed weg. ik draaide als 2e in na de eerste Klim. Carlo zat rond plek 4. Nadat de kopgroep na een halve ronde weg reed kon ik mijn eigen tempo rijden. De vele klimmetjes maakte het parcours extra zwaar. Maar het gevoel was goed en in moest niet in snelheid inboeten. Carlo zijn eerste 2 rondes waren goed maar hierna kreeg hij door de steile klimmetjes het wat moeilijker en moest hierdoor twee personen laten passeren. In de laatste ronde werd het wel spannend voor mij in de strijd voor de 5 e plek. Maar met enkele versnellingen op de laatste klimmen kon ik toch een voorsprong uitbouwen en tevreden eindigden in de Flanders cup . Mijn uitslag was tevens goed was voor een 3 e plek voor het Limburgs kampioenschap. Carlo kon in de laatste 2 rondes zijn tempo terug oppikken waardoor hij een mooie strijd aan kon gaan voor de 8 e plaats. Dit was dan ook zijn plek aan de finish waar hij wel tevreden mee kon zijn. Het was wel net naast het podium voor het kampioenschap.

bottom of page